Monday, March 7, 2016

LA MULŢI ANI, MAME MAGICE DIN LUMEA-NTREAGĂ!






     Mama - singura persoană care te iubeşte necondiţionat, fără să ceară ceva la schimb!
     Mamă.. Tu eşti fiinţa care mi-a dat viaţă.. Mi-ai vegheat somnul, m-ai crescut cu multă dragoste.. Tu, mamă, ai plâns la nereuşitele mele şi te-ai bucurat alături de mine în momentele de glorie.. Şi te rog să mă ierţi pentru toate momentele în care nu te-am înţeles. Tu ştii că te iubesc, că eşti cea mai de preţ bijuterie a mea..Datorită ţie am fost un copil fericit şi rămân veşnic un copil fericit! 
     Astăzi îţi mulţumesc pentru că mi-ai insuflat principii şi valori de care sunt mândră. Datorită ţie mamă sunt omul de astăzi! Tu m-ai învăţat tot ce este mai bun! Niciodată nu mă judeci pentru eşecurile din viaţa mea.. Nu! Tu stai lângă mine, ai răbdare cu mine şi mă ajuţi mereu să mă ridic de jos.. Te-ai trezit în fiecare dimineaţă înaintea noastră şi te-ai pus să dormi doar după ce ne-ai ştiut pe noi în siguranţă. Nu puteai să dormi dacă nu ne ştiai în siguranţă şi nici acum nu poţi să dormi de grija ce ne-o porţi.. Ai căutat să fii pentru noi un loc de adăpost.. Îţi mulţumesc că exişti!
     Îi mulţumesc Bunului Dumnezeu că eşti mama mea.. Sper să mă pot bucura de prezenţa ta cât mai mulţi ani de acum încolo..


La mulţi ani, mamelor! Să aveţi parte de o zi cât mai frumoasă; zi în care să radiaţi de fericire pentru că sunteţi mame eroine şi adevărate!