Wednesday, March 2, 2016

ASTA-I PENTRU TINE.. MULŢUMESC TATĂ!






     Se spune că în spatele oricărei femei stă un bărbat puternic.. Ok! De acord.. Şi pentru asta îţi mulţumesc tată pentru că mă susţii în tot ceea ce fac! 
     Îţi mulţumesc că nu-mi dai drumul indiferent de greşeli.
     Îţi mulţumesc pentru tot! Pentru iubirea necondiţionată pe care mi-o porţi chiar dacă nu mi-o arăţi în fiecare zi.. 
     Îţi mulţumesc pentru toate sacrificiile pe care le-ai făcut de-a lungul anilor.. 
     Îţi mulţumesc pentru că ai avut mai multă încredere în mine decât am avut eu!
     Îţi mulţumesc pentru că m-ai învăţat să am răbdare şi să ajut pe cei din jur ori de câte ori am ocazia.. 
     Îţi mulţumesc pentru că oricât de dur încerci să fii, tot mai cedezi din când în când.. 
     Mulţumesc că exişti şi că ai grijă să fiu în siguranţă!